2011. december 27., kedd

AMISU fekete csinos pulcsi (L) - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

NEW YORKERben vásárolt, AMISU márkájú fekete csinos pulóver.
Széles nyakkivágással, vállra is húzható!
Egy galléros színes blúzzal irtó elegáns viselet!!! - Én legtöbbször úgy hordtam, nagyon szerettem! (Sőt, még az ujját is feltűrtem... ; ) )
Sajnos a kép nem adja vissza mennyire JÓ fazon... : (
Mérete: L
- hossza: 53 cm
- mellbősége: 42 cm
- ujja hossza (hónaljtól mérve): 50 cm
- ujja hossza (nyakkivágástól mérve): 69 cm.
Az adatokat kiterítve mértem! - még enged!
SZEKRÉNYÜRÍTÉS!!!!! !!
Állatszőr- és dohányfüstmentes lakásból!
Folt- és szakadásmentes!
A legtöbb termékemet itt csak egyszer hirdetem meg (a listázási díj végett, mert nagyon sok eladó cuccom van), ha tetszik MOST vidd!
Nézz szét nálam, ahogy időm engedi, folyamatosan töltök fel. Spórolhatsz a postaköltségen!
"gina331" felhasználóval tudunk együtt postázni!
Fizethetsz caffeteriával is, csak egyeztessünk előtte, hogy fel tudom-e használni!!!!



Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-12 00:45
. AMISU fekete csinos pulcsi (L) - Jelenlegi ára: 1 500 Ft