2011. június 11., szombat

Járok, és eladni bútorok, kisbútorok

Járok, és eladni bútorok, kisbútorok:
Leírás

Hello, és jó napot.
Én emigrál a közeljövőben, és menjen vissza Németországba. Mivel én nem fog mindent, amit kell eladni valamit olcsó. Mindent meg kell felvette, esetleg lebontva, vagy az épület mellett. Tiszteletben tartása saját magán. Nem tér vissza. Nem csere. Nincs garancia. Vásárolt látható. De nagyon olcsó. És az árak is forgatható, hogy azok valóban fizet.

Itt egy áttekintést, ami eladott:
Side Bode éger (világos fa), számítógép asztal éger (világos fa), TV asztal kerekekkel (világos fa), cipőtartó Cross (Chrome), nappali falán három részből áll ((fa, éger - színek), eladó Cipő Rack - rondó ( króm), TV-Hifi asztal kerekekkel és üveg ajtó, egy ruhaakasztó (króm), CD'Aufbewahrung és egy CD állvány CD állvány DVD-állvány.

Érdekli ez a cikk?
Egyszerűen regisztrálj, kapsz egy e-mailt egy részletes leírást és képet. Szóval lehet hogy pontosan.

Hogyan lehet elérni engem?
Cry nekem egy hívás (0162 / 278 7986, vagy írjon nekem egy e-mailt: Franke.Sandra @ freenet.de Hol vagyok, hogy lehet elérni.?
Mainzer Landstrasse - Schmidt utca sarkán, a stop Mönchhof (Tram 11 vagy 21). Válaszol időben közeli, és Ön is megnézheti, hogy mindent előre. Itt van néhány fotó az, ami eladó.
Jó szórakozást Sandra
Ár: 1 EUR VB